piątek, 2 października 2015

Opinie.pl - zdobywaj pieniądze za dzielenie się swoją opinią w internecie

Serwis Opinie.pl jest polskim panelem badawczym, którego siedziba mieści się w Warszawie. Nie ma sensu zbytnio się rozpisywać, ponieważ jest to bardzo standardowy panel badawczy. Nie znajdziesz w nim nic nadzwyczajnego. W programie jestem już od kilku dni i nadal nie otrzymałem żadnej ankiety, ale cierpliwie czekam. Zaproszenia do nich otrzymuje się na skrzynkę email. Uczestnictwo w programie jest dobrowolne, a co ważniejsze dobrowolne. 
  1. Aby się zarejestrować kliknij powyższy przycisk,
  2. Wypełnij krótką ankietę,
  3. Podaj swoje dane,
  4. Zarejestruj się!
  5. Teraz musisz poczekać nawet kilka dni aby administrator rozpatrzył twoją prośbę o przyłączenie do panelu. Zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową, otrzymując tym samym hasło, niezbędne do logowania.
Podsumowanie
Jest to bardzo krótki post dotyczący serwisu z ankietami. Nie ma w nim tak naprawdę nic, o czym można by się rozpisać. Jest to standardowy panel badawczy, który daje możliwość płatnego wypełniania ankiet. Jestem w tym programie już od kilku dni i nadal nie otrzymałem żadnego zaproszenia do wypełnienia ankiety. Kiedy otrzymam jakąś, może zmienię ocenę, bo tak naprawdę serwis ten bez ankiet jest bezużyteczny.


1 komentarz:

  1. Jestem zarejestrowana na Opinie.pl i w tym miesiącu miałam zaproszenia do 5 ankiet więc wcale nie jest tak źle

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty